روند مرجوعي كالا در کفگیر

در شرایطی که پیش از ارسال سفارش از انبار کفگیر به هر علتی شما مشتری گرامی تصمیم به لغو یا تغییر سفارش خود داشتید.تیم ارسال سفارشات کفگیر با کمال میل و در کمترین زمان ممکن سفارش شما را لغو و یا تغییر خواهد داد.

  • در صورت لغو سفارش پیش از ارسال از انبار کفگیر اگر شما مشتری گرامی روش پرداخت آنلاین را برای پرداخت سفارش خود انتخاب نموده باشید تمام مبلغ سفارش در 48 ساعت کاری به همان حسابی که با آن پرداخت آنلاین را انجام داده اید واریز خواهد شد .
  • در صورت تغییر سفارش پیش از ارسال از انبار کفگیر در صورتی که که شما روش پرداخت آنلاین را برای پرداخت سفارشتان انتخاب کرده باشید و سفارش جدید مبلغ کمتری به نسبت سفارش پیشین داشته باشد تمام ما به التفاوت سفارش جدید و قدیم در 48 ساعت به همان حسابی که با آن پرداخت آنلاین را انجام داده اید واریز خواهد شد .

 

مشتریان گرامی می بایست بر این موضوع توجه داشته باشند که پلمپ و بسته بندی کالای خریداری شده می بایست توسط نصاب مورد تایید شرکت تولید کننده محصول باز گردد تا در شرایط خاص در صورت وجود هر مشکل فنی و ظاهری در کالا , خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده محصول اقدام به رفع مشکل موجود نماید . با توجه به اینکه کفگیر تمامی کالاهای خود را به صورت پک و پلمپ از شرکت های تولید کننده خریداری می نماید و به همان صورت تحویل مشتریان گرامی می دهد ، چنانچه بسته بندی و پلمپ محصول توسط فردی جز نماینده رسمی و مورد تایید شرکت کننده کالا باز گردد هیچ مسئولیتی در قبال تعویض و یا مرجوعی کالای خریداری شده نخواهد داشت .

 

با توجه به اینکه تمام اطلاعات ظاهری و فنی مربوط به کالاها در سایت کفگیر برای هر محصول درج شده است و علاوه بر آن  قبل از ارسال تمامی سفارشات در کفگیر تیم ارسال در کفگیر تمام جزییات مربوط به جزییات فنی و ظاهری محصول را با مشتریان گرامی برای اطمینان خاطر از جلوگیری از خطاهای احتمالی چک می کنند . پس از خارج شدن هر سفارش از انبار کفگیر با توجه به اینکه کالا به صورت پک و پلمپ ارسال شده است کفگیر هیچ مسئولیتی در قبال تعویض یا مرجوعی کالای خارج شده از انبار نخواهد داشت .